Dataansvarlig
Vi er dataansvarlig for behandlingen af de
personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere. Du
finder vores kontaktoplysninger nedenfor.
Bygsucces
CVR: 45089991
Grønhøjgade 3
Det er ikke et krav, at vores virksomhed har en
ekstern DPO, men hvis du har spørgsmål
til behandlingen af dine personoplysninger, så kan du kontakte os via
Behandlingsaktiviteter
Som dataansvarlig jf. GDPR, så har vi følgende
behandlingsaktiviteter.
Besøg på hjemmeside
Kommunikation med potentielle kunder
Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre
mere om vores services, så kan du kontakte os via:
Kontaktformular
Email: [email protected]
Telefon: 28180948
Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger
så vi kan indgå i en dialog med dig fx svare på spørgsmål om vores ydelser. Vi
behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores
kommunikation.
Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger:
navn, email, telefonnummer.
Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er
databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.
Vi sletter vores kommunikation med dig når det står klart om
du ønsker vores ydelser eller ej.
Skulle der i et særligt tilfælde opstå et behov for at
opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være
tilfældet.
Kunder
Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi
sikrer os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger
om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og
lignende.
Hjemlen til at behandle disse personoplysninger er
databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.
Når ydelsen er leveret og eventuelle udestående er
afsluttede, så vil vi umiddelbart herefter slette personoplysningerne.
Nyhedsbrev
Vi har et nyhedsbrev, som det er frivilligt at tilmelde sig
– og du kan altid framelde dig dette igen.
Formålet med nyhedsbrevet er at sende de tilmeldte mails med
ny information fra virksomheden, som kan omhandle nyt indhold på hjemmesiden,
annoncering af vores ydelser.
Vi vil kun sende dig mails, hvis du har givet dit aktive
samtykke til dette. Det kræver i første omgang, at du angiver din mailadresse,
som vi efterfølgende sender en mail til, således at du kan bekræfte
tilmeldingen. På denne måde, så sikrer vi, at du rent faktisk selv har tilmeldt
dig nyhedsbrevet dvs. afgivet aktivt samtykke.
Vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger (dvs.
mailadressen) i forbindelse med nyhedsbrevet vil være
databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra a.
Vi vil behandle dine personoplysninger, så længe at du
stadig er tilmeldt nyhedsbrevet. Ved afmeldelse af nyhedsbrevet, så stopper vi
også med at sende dette til dig. Har vi ikke sendt dig et nyhedsbrev i 1 år, så
bortfalder dit samtykke som følge af vores passivitet.
Ved framelding af nyhedsbrevet, så gemmer vi dit nu
tidligere samtykke i 2 år efter, at det senest er anvendt pga. forældelseskrav
jf. Forbrugerombudsmandens spamvejledning afsnit 11.3.
Bogføring
Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det
betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring.
Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse,
ydelsesbeskrivelse.
Vores hjemmel til at behandle personoplysninger til
bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk.1 litra.
Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter at
indeværende regnskabsår er afsluttet.
Jobansøgninger
Vi tager glædeligt imod jobansøgninger med henblik på at
vurdere om de matcher et ansættelsesbehov i vores virksomhed.
Hvis du sender din jobansøgning til os, så er vores hjemmel
til at behandle dine personoplysninger databeskyttelsesforordningens artikel 6,
stk. 1 litra f.
Hvis du har sendt en uopfordret ansøgning, så vil
HR med det samme vurdere om
din ansøgning er relevant, og herefter slette dine oplysninger igen, hvis der
ikke er et match.
Hvis du har sendt en ansøgning til et opslået job, så vil vi
bortskaffe din ansøgning i det tilfælde, at du ikke ansættes, og umiddelbart
efter at den rette kandidat er fundet til jobbet.
Hvis du indgår i et rekrutteringsforløb og/elleransættes til
jobbet, så vil vi give dig særskilt information om hvordan, at vi behandler
dine personoplysninger i denne forbindelse.
Databehandlere
Få kan klare alt selv, og det samme gælder os. Vi har derfor
samarbejdspartnere, samt benytter os af leverandører, hvoraf nogle kan være
databehandlere.
Eksterne leverandører kan eksempelvis levere systemer til at
organisere vores arbejde, services, rådgivning, IT-hosting eller markedsføring.
Det er vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger
behandles ordentligt. Derfor stiller vi høje krav til vores samarbejdspartnere,
og vores partnere skal garantere, at dine personoplysninger er beskyttet.
Vi indgår derfor aftaler herom med virksomheder
(databehandlere), der håndterer personoplysninger på vores vegne for at højne
sikkerheden af dine personoplysninger.
Videregivelse af personoplysninger
Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.
Profilering og automatiserede afgørelser
Vi foretager ikke profilering eller automatiserede
afgørelser.
Tredjelandeoverførsler
Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS, eller
som opbevarer data i EU/EØS.
I nogle tilfælde er dette ikke muligt, og her kan der
benyttes databehandlere udenfor EU/EØS, hvis disse kan give dine
personoplysninger en passende beskyttelse.
Behandlingssikkerhed
Vi holder behandlingen af personoplysninger sikker ved at
have indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger.
Vi har lavet risikovurderinger af vores behandling af
personoplysninger, og har herefter indført passende tekniske og organisatoriske
foranstaltninger for at øge behandlingssikkerheden.
En af vores vigtigste foranstaltninger er at holde vores
medarbejdere opdaterede om GDPR via løbende awareness træning, GDPR kursus,
samt ved at gennemgå vores GDPR-procedurer med medarbejderne.
De registreredes rettigheder
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række
rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.
Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte
os, så vi kan hjælpe dig med dette.
Ret til at se oplysninger (indsigtsret)
Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi
behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.
Ret til berigtigelse (rettelse)
Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv
rettet.
Ret til sletning
I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger
om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.
Ret til begrænsning af behandling
Du har i visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine
personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen,
må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit
samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller
forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
Ret til indsigelse
Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores
ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre
indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.
Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)
Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine
personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart
format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en
anden uden hindring.
Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets
vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på
Tilbagetrækning af samtykke
Når vores behandling af dine personoplysninger er baseret på
dit samtykke, så har du ret til at trække dit samtykke tilbage.
Klage til Datatilsynet
Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du
er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder
Datatilsynets kontaktoplysninger på
Vi vil generelt opfordre dig til at læse mere om GDPR, så du
er opdateret på reglerne.
Vores strategi
1. Skab indhold
Vi udvikler skræddersyet, engagerende indhold, der resonerer med din målgruppe og styrker din virksomheds online tilstedeværelse. Vores kreative tilgang sikrer, at dit budskab fanger opmærksomhed og bygger en stærk forbindelse til dine potentielle kunder.
2. Generer leads
Med målrettede Facebook-annoncer når vi præcist ud til de kunder, der er interesserede i dine tjenester. Vi optimerer kampagner for at maksimere konverteringer og sikre, at dine marketingindsatser resulterer i kvalitetsleads.
3. Få resultater
Vi leverer konkrete resultater, der styrker din virksomhed. Ved løbende at analysere og justere kampagnerne sikrer vi, at du opnår den maksimale ROI, så du kan se den reelle værdi af dine investeringer.
Ofte stillede spørgsmål
Vi forstår din tvivlsomhed, men vores mål er din succes!
Spørgsmål 1: Hvad kan Bygsucces gøre for min virksomhed?
Bygsucces hjælper din virksomhed med at tiltrække nye kunder gennem målrettet og skræddersyet markedsføring, primært via Facebook-annoncer. Vi skaber strategier, der passer til dine forretningsbehov og mål.
Hos Bygsucces tilbyder vi fleksible aftaler uden lange bindinger og skjulte gebyrer. Du betaler kun for de ydelser, du modtager, med fuld gennemsigtighed.
Det er enkelt! Udfyld vores kontaktformular og book et møde med os. Vi analyserer din virksomheds nuværende markedsføringsstrategi og skaber en plan for, hvordan vi bedst kan hjælpe dig med at få flere kunder.
Vores priser starter fra 2.000 kr. pr. måned for vores mindste plan. Alt afhængig af dine behov og den skræddersyede løsning, vi finder sammen.
© Copyright 2024. bygsucces. All Rights Reserved.