Dataansvarlig

Vi er dataansvarlig for behandlingen af de

personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere. Du

finder vores kontaktoplysninger nedenfor.

Bygsucces
CVR: 45089991

Grønhøjgade 3

Det er ikke et krav, at vores virksomhed har en
ekstern DPO, men hvis du har spørgsmål

til behandlingen af dine personoplysninger, så kan du kontakte os via

[email protected]

Behandlingsaktiviteter

Som dataansvarlig jf. GDPR, så har vi følgende

behandlingsaktiviteter.

Besøg på hjemmeside

Kommunikation med potentielle kunder

Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre

mere om vores services, så kan du kontakte os via:

Kontaktformular

Email: [email protected]

Telefon: 28180948

Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger

så vi kan indgå i en dialog med dig fx svare på spørgsmål om vores ydelser. Vi

behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores

kommunikation.

Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger:

navn, email, telefonnummer.

Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er

databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.

Vi sletter vores kommunikation med dig når det står klart om

du ønsker vores ydelser eller ej.

Skulle der i et særligt tilfælde opstå et behov for at

opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være

tilfældet.

Kunder

Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi

sikrer os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger

om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og

lignende.

Hjemlen til at behandle disse personoplysninger er

databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.

Når ydelsen er leveret og eventuelle udestående er

afsluttede, så vil vi umiddelbart herefter slette personoplysningerne.

Nyhedsbrev

Vi har et nyhedsbrev, som det er frivilligt at tilmelde sig

– og du kan altid framelde dig dette igen.

Formålet med nyhedsbrevet er at sende de tilmeldte mails med

ny information fra virksomheden, som kan omhandle nyt indhold på hjemmesiden,

annoncering af vores ydelser.

Vi vil kun sende dig mails, hvis du har givet dit aktive

samtykke til dette. Det kræver i første omgang, at du angiver din mailadresse,

som vi efterfølgende sender en mail til, således at du kan bekræfte

tilmeldingen. På denne måde, så sikrer vi, at du rent faktisk selv har tilmeldt

dig nyhedsbrevet dvs. afgivet aktivt samtykke.

Vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger (dvs.

mailadressen) i forbindelse med nyhedsbrevet vil være

databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra a.

Vi vil behandle dine personoplysninger, så længe at du

stadig er tilmeldt nyhedsbrevet. Ved afmeldelse af nyhedsbrevet, så stopper vi

også med at sende dette til dig. Har vi ikke sendt dig et nyhedsbrev i 1 år, så

bortfalder dit samtykke som følge af vores passivitet.

Ved framelding af nyhedsbrevet, så gemmer vi dit nu

tidligere samtykke i 2 år efter, at det senest er anvendt pga. forældelseskrav

jf. Forbrugerombudsmandens spamvejledning afsnit 11.3.

Bogføring

Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det

betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring.

Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse,

ydelsesbeskrivelse.

Vores hjemmel til at behandle personoplysninger til

bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk.1 litra.

Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter at

indeværende regnskabsår er afsluttet.

Jobansøgninger

Vi tager glædeligt imod jobansøgninger med henblik på at

vurdere om de matcher et ansættelsesbehov i vores virksomhed.

Hvis du sender din jobansøgning til os, så er vores hjemmel

til at behandle dine personoplysninger databeskyttelsesforordningens artikel 6,

stk. 1 litra f.

Hvis du har sendt en uopfordret ansøgning, så vil

HR med det samme vurdere om

din ansøgning er relevant, og herefter slette dine oplysninger igen, hvis der

ikke er et match.

Hvis du har sendt en ansøgning til et opslået job, så vil vi

bortskaffe din ansøgning i det tilfælde, at du ikke ansættes, og umiddelbart

efter at den rette kandidat er fundet til jobbet.

Hvis du indgår i et rekrutteringsforløb og/elleransættes til

jobbet, så vil vi give dig særskilt information om hvordan, at vi behandler

dine personoplysninger i denne forbindelse.

Databehandlere

Få kan klare alt selv, og det samme gælder os. Vi har derfor

samarbejdspartnere, samt benytter os af leverandører, hvoraf nogle kan være

databehandlere.

Eksterne leverandører kan eksempelvis levere systemer til at

organisere vores arbejde, services, rådgivning, IT-hosting eller markedsføring.

Det er vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger

behandles ordentligt. Derfor stiller vi høje krav til vores samarbejdspartnere,

og vores partnere skal garantere, at dine personoplysninger er beskyttet.

Vi indgår derfor aftaler herom med virksomheder

(databehandlere), der håndterer personoplysninger på vores vegne for at højne

sikkerheden af dine personoplysninger.

Videregivelse af personoplysninger

Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.

Profilering og automatiserede afgørelser

Vi foretager ikke profilering eller automatiserede

afgørelser.

Tredjelandeoverførsler

Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS, eller

som opbevarer data i EU/EØS.

I nogle tilfælde er dette ikke muligt, og her kan der

benyttes databehandlere udenfor EU/EØS, hvis disse kan give dine

personoplysninger en passende beskyttelse.

Behandlingssikkerhed

Vi holder behandlingen af personoplysninger sikker ved at

have indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger.

Vi har lavet risikovurderinger af vores behandling af

personoplysninger, og har herefter indført passende tekniske og organisatoriske

foranstaltninger for at øge behandlingssikkerheden.

En af vores vigtigste foranstaltninger er at holde vores

medarbejdere opdaterede om GDPR via løbende awareness træning, GDPR kursus,

samt ved at gennemgå vores GDPR-procedurer med medarbejderne.

De registreredes rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række

rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte

os, så vi kan hjælpe dig med dette.

Ret til at se oplysninger (indsigtsret)

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi

behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Ret til berigtigelse (rettelse)

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv

rettet.

Ret til sletning

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger

om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling

Du har i visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine

personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen,

må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit

samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller

forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores

ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre

indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.

Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)

Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine

personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart

format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en

anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets

vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på

www.datatilsynet.dk

Tilbagetrækning af samtykke

Når vores behandling af dine personoplysninger er baseret på

dit samtykke, så har du ret til at trække dit samtykke tilbage.

Klage til Datatilsynet

Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du

er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder

Datatilsynets kontaktoplysninger på

www.datatilsynet.dk

Vi vil generelt opfordre dig til at læse mere om GDPR, så du

er opdateret på reglerne.

Vores strategi

1. Skab indhold

Vi udvikler skræddersyet, engagerende indhold, der resonerer med din målgruppe og styrker din virksomheds online tilstedeværelse. Vores kreative tilgang sikrer, at dit budskab fanger opmærksomhed og bygger en stærk forbindelse til dine potentielle kunder.

2. Generer leads

Med målrettede Facebook-annoncer når vi præcist ud til de kunder, der er interesserede i dine tjenester. Vi optimerer kampagner for at maksimere konverteringer og sikre, at dine marketingindsatser resulterer i kvalitetsleads.

3. Få resultater

Vi leverer konkrete resultater, der styrker din virksomhed. Ved løbende at analysere og justere kampagnerne sikrer vi, at du opnår den maksimale ROI, så du kan se den reelle værdi af dine investeringer.

Stadig ikke sikker?

Ofte stillede spørgsmål

Vi forstår din tvivlsomhed, men vores mål er din succes!

Spørgsmål 1: Hvad kan Bygsucces gøre for min virksomhed?

Bygsucces hjælper din virksomhed med at tiltrække nye kunder gennem målrettet og skræddersyet markedsføring, primært via Facebook-annoncer. Vi skaber strategier, der passer til dine forretningsbehov og mål.

Spørgsmål 2: Er der nogen bindinger i jeres aftaler?

Hos Bygsucces tilbyder vi fleksible aftaler uden lange bindinger og skjulte gebyrer. Du betaler kun for de ydelser, du modtager, med fuld gennemsigtighed.

Spørgsmål 3: Hvordan starter vi et samarbejde med Bygsucces?

Det er enkelt! Udfyld vores kontaktformular og book et møde med os. Vi analyserer din virksomheds nuværende markedsføringsstrategi og skaber en plan for, hvordan vi bedst kan hjælpe dig med at få flere kunder.

Spørgsmål 4: Hvad koster jeres tjenester?

Vores priser starter fra 2.000 kr. pr. måned for vores mindste plan. Alt afhængig af dine behov og den skræddersyede løsning, vi finder sammen.

VRIKSOMHED

KUNDER

© Copyright 2024. bygsucces. All Rights Reserved.